9 sfaturi gratuite pentru continut de efect

Print Friendly and PDF

continut de succes

Dupa cum bine stii, nimic nu este gratis pe lume. Chiar in acest moment “platesti” cu timp si atentie cele 9 sfaturi considerate gratuite din acest articol. Cel mai simplu mod in care poti intelege cum anume trebuie sa arate si sa sune continutul de pe blogul sau website-ul tau pentru a atrage atentia, a fi citit si de ce nu, chiar transmis mai departe este sa te observi pe tine insuti in postura de cititor. Indiferent ca este vorba de continut online sau reviste si ziare tiparite, intreaba-te ce au diferit acele articole la care te opresti. Imaginea din cadrul sau? Titlul? Lungimea articolului? Numele autorului? Vei observa ca de cele mai multe ori ceea ce iti atrage atentia si te determina sa citesti mai departe este titlul. Cum poti titluri interesante pentru articolele tale?

Beneficii, beneficii, beneficii

Ne place cand primim ceva. Daca mai avem impresia ca e si gratuit e si mai bine. Prin urmare foloseste titlul pentru a le spune clar si raspicat cititorilor ce anume vor obtine daca citesc acel articol.

Retete clasice

Profita cu incredere de retetele de success deja inventate. Articolele cu titluri care incep cu formulary de genul “Cum sa …” sau care prezinta o lista de informatii au lipici la public.

Cifre, fapte, dovezi

Ne place sa citim articole argumentate prin statistici si rezultate ale unor studii mai mult sau mai putin stiintifice. Statisticile au greutate si sunt genul de informatii pe care le poti transmite mai departe ca date interesante sau eventual utile.

Cuvinte cheie

Exprimat altfel decat in limbaj SEO, vorbeste pe limba cititorilor tai. Analizeaza cuvintele cheie pentru subiectul dezbatut in articol si formuleaza titlul cat mai aproape de formularile folosite de utilizatori in cautari. Ai la indemana zeci de unelte fara plata pentru astfel de incursiuni in mintea pietei tinta.

Grabeste-te, acum e momentul

Daca prin intermediul titlului creezi impresia de urgenta si induci sentimentul ca informatiile pot fi folosite doar intr-o ferestra scurta de timp, probabilitatea de a fi citit creste.

Usor si rapid

Desi nu ne place sa recunoastem in public, majoritatea dintre noi suntem comozi (ca sa nu spunem lenesi), cel putin in cateva aspecte din viata noastra zilnica. Daca suntem rapizi la servici, nu prea mai avem de curatenie acasa. Suntem Gordon Ramsey in bucatarie, dar am prefera sa scapam de kilograme doar pocnind din degete si de preferat fara a calca vreodata intr-o sala de fitness. Foloseste aceasta caracteristica universala si spune-le direct cititorilor tai cat de simplu si rapid pot rezolva problem daca citesc articolul tau.

Emotie si sentimente

Daca nu stii inca, sigur ai intuit pana acum ca apelul la emotie trezeste interesul mult mai usor decat apelul la logica.

Se mai intampla

Ne place sa invatam din experientele altora, sau cel putin sa le citim. Sunt mult ma credibile decat articolele impersonale scrise la persoana a treia.

“?”

Trezirea curiozitatii este o tactica excelenta pentru a face ca articolul tau sa fie cel putin deschis. Creeaza un titlu interesant dar care nu sune tot si vezi ce se intampla mai departe.

Pentru efect garantat mizeaza pe o combinatie de doua astfel de tactici. Daca ai citit pana aici si crezi ca articolul te ajuta, propune-ti de pe acum sa folosesti 2 tactici la urmatorul articol. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

 

Sursa foto:
Foter.com / CC BY
Comenteaza articolul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

HTML tags are not allowed.