Exercitiile fizice – cel mai bun prieten in timpul sarcinii

Print Friendly and PDF

Exercitii fizice in timpul sarcinii

Sa te convingi sa te misti dintr-o parte in alta prin casa pentru a face ceva cand esti insarcinata este suficient de greu. Sa te mai motivezi si sa faci exercitii fizice, poate parea prea mult. Nu este sarcina perioada in care stai comod pe canapea cu picioarele in sus si manuta intr-o punga de bomboane? Ei bine, nu chiar.

Este un concept pretutindeni acceptat (si cel mai important, recomendat de doctori si moase) ca inceperea unui program de exercitii in timpul sarcinii este mai mult decat o idee buna – este cea mai buna cale de a-ti pastra mintea si corpul concentrate la obiectivul principal si anume dezvoltarea sanatoasa a unui bebelus minunat.

Exercitiile fizice in timpul sarcinii determina corpul tau sa transmita liniste si  o stare de bine copilului, anuland stresul hormonilor care este ridicat in timpul sarcinii. Exercitiile te vor ajuta sa te simti mai bine pe plan emotional si de asemenea te ajuta sa reduci probabnilitatea de rani sau indispozitii comune acestei perioade: dureri de spate, retineri de pivioare, sciatica, dificultati ale somnului, pierderea echilibrului, ingrasarea…si multe altele despre care probabil deja ai auzit.

Cu exceptia situatiilor in care vrei sa sari dintr-un avion sau sa escaladezi munti neajutata, exercitiile nu fac nici un rau copilului. Este chiar indicat sa incepi o noua forma de exercitii. Majoritatea femeilor insarcinate opteaza pentru pilates, yoga, inot sau plimbat. Acestea sunt optiuni mai blande decat joggingul sau mersul pe bicicleta, dar eficiente.

Introducerea in rutina a unui program de exercitii fizice in tipul sarcinii te ajuta si sa re simti mai linistita la gandul ca trupul tau nu va ceda cand vei intra in travaliu si in plus, corpul tau isi va reveni mult mai repede dupa aceste 9 luni de distractie.

Stiu la ce te gandesti: „cand o sa gasesc timp si pentru exercitii? Muncesc 10 ore pe zi, trebuie sa dorm 8 ore, sa mananc, sa ma calmez si sa ma relaxez.” Dupa calculele mele, toate astea tot iti lasa o ora, de 3 ori pe saptamana, sa iti faci exercitiile. Iti promit ca trupul, sarcina, travaliul si mintea ta iti vor multumi cand va veni vremea.

Sursa foto:
www.photl.com
Comenteaza articolul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

HTML tags are not allowed.